thetwobestfriends

Alla inlägg under april 2013

Hej, idag ha det varit en vanlig skoldag.
Imorgon och på onsdag är vi lediga!
Fett skönt!
Just nu gör jag inte så mycket, ska snart sova för jag är jätte trött!
Ikväll så kom mormor upp till oss och hon gick typ nyss hem!
Men nu ska jag dra,har ingen ström typ!
// EMMY,

Hej hej bloggen som ni ser på rubriken där uppe så dör min mobil snart men jag är i örebro just nu men jag uppgraderar senare puss Madde:*

Hejhej.
Idag har inte jag gjort så mycket faktiskt.
Varit och handlat med mamma och pappa.
Imorgon är det måndag och det äre skoldags!
Tisdag och Onsdag är vi ledig från skolan!
Så på tisdag ska jag åka till stan med mamma.
Och på onsdag fyller farfar år, så ska nog åka och fira han då.
Men nu ska jag göra en sak så ha det bra!
// EMMY.

Tjo som många av er vet så har jag varit på 70 års fest idag. Firade min farfar som fyllde för typ 4 dagar sen men vi fira han idag och jag kan säga er att det var faktisk ganska kul och jag fick träffa hela min släkt på min pappas sida:)
Men nu ska jag och mina syskon fixa lite saker och vänta tills pappa kommer hem!
Pussar och kramar Madde!:*<3

Hej hej bloggen just nu ligger jag i sängen och skriver med folk på kik!
Men jag ska snart gå upp och byta om sen ska jag äta frukost sen ska jag fixa i ordning mig till min farfars 70 års kalas. Det kommer bli sååååååå tråkigt så ni får gärna vara social på kik !
Kiknamn;madelen99
Puss Madde!<3

Hej hej bloggen men jag har inte haft tiiid till att blogga så jag tänkte slänga in ett inlägg nu lite snabbt innan jag ska äta lunch i skolan!

Aja just nu har jag engelska sen ska jag ha lunch sen träslöjd och sista lektionen är matte:(


Men nu ska jag gå och äta om en kvart så jag skriver här senare ta hand om er puss puss Madde!:*

Jag måste seriöst få skriva av mig nu.


Asså varför ens kommentera ens utseende?

Man ser ut som man gör, och man ska va nöjd över sitt utseende.

Jag tycker inte om när nån kommenterar fula saker om ens utseende..

Det är de värsta jag vet, man borde förstå att man ser ut som man gör.

Och att alla andra måste acceptera det, och om man tycker att nån kanske ser konstig ut eller ful ut.

Säg inte det bara rakt ut, visst man ska väl tala sanning,men tänk på den som får höra det?

Man behöver inte skriva på ens bild bah '' gud va ful du e..''...

Asså det kan såra nån faktiskt, så tänk på vad ni säger till nån.

Säg inte bara rakt ut på en bild eller vars som helst att man e ful.

För alla ser olika ut, alla kan väl inte se likadana ut?

Man måste acceptera att man ser ut som man gör, alla e fina på sina sätt!

Och så kommer det alltid vara, man kommer alltid vara fina på sina sätt.

Jag tycker alla e fin, ingen är ful!

Så tänk bara på vad ni säger, för den som får en kommentar på en bild eller får höra att man e ful.

Den kan faktiskt bli sjukt ledsen/sårad, eller ta illa upp.

Ingen ska behöva ändra sitt utseende för att vara perfekt eller perfekt för att få va med nån?

Man ska vara sig själv bara, så jag tycker att alla ska vara sig själva.

Ändra inte erat utseende för att passa in i en grupp eller få va med nån kompis.

Låt ingen bestäma hur ni ska se ut?, det är ni som bestämmer det!

Låt ingen trycka ner er heller. Va bara er själva så blir allt bra!

Ändra inget på er för att nån säger att ni måste ändra på ert utseende för att få va med i gruppen eller få va med den kompisen..

Tack till alla som läste detta...


// Emmy...


Hej hej jo som ni ser så vill jag verkligen en sak och det är att få mitt ex tillbaka..men han gillar inte mig:'(
Och jag vill verkligen att ni kommenterar om ni har nån one direction biljett!<3
Puss&kram Madde!<3

Presentation

Vi är 2 tjejer, som är bästisar.
Vi kommer blogga om våran vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder.

                 


Ovido - Quiz & Flashcards