thetwobestfriends

Alla inlägg under juli 2013

Hejhej, nu var det verkligen längesen sen jag bloggade här.

Men aja jag har varit borta i sommar, i fjälls och Gävle.

Va i fjälls i 5 dagar typ va jobbigt för det va så mycket mygg. Och jag hatar verkligen mygg! 

Sen efter det så va jag hemma i 3 dagar sen drog jag till Gävle med Calle min kusin,mamma och pappa.

Det va riktigt roligt för en dag åkte vi till grönalund och nästa dag åkte vi till furuvik. Och dagen före vi skule åka hem så åkte vi på nått äventyrsbad. Det var roligt där också, för dom hade en vågmaskin där! 

Sen i sommar har inte jag gjort så mycket, bara typ varit hemma och varit med familjen och det.

Jag fyller år om 21 dagar också! :D 

Menmen, pappa fyller år före mig så på fredag blire kalas för han. Fast han fyller år på måndag men då börjar mamma och pappa att jobba. Och Jonte sommarjobbar så..

Aja jag och Madde funderar på att ta bort bloggen. För vi ha bråkat just nu och är inte vänner...

Men ni märker väl om hon kommer fortsätta att blogga, men jag kommer sluta blogga här.

För jag ska blogga på min egen blogg ist! :D 

Länk till min blogg? ----->  http://nattstad.se/emmy.johansson2

// EMMY<3

Presentation

Vi är 2 tjejer, som är bästisar.
Vi kommer blogga om våran vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder.

                 


Ovido - Quiz & Flashcards