thetwobestfriends

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

00:08

Hejhej!
Passar på att blogga nu.
Igår var jag hos farfar och farmor med mamma och pappa.
Vi kom hem med 22.00 igår.
Och då satt jag med datorn sen gick jag och sovde.
Idag var jag och hälsade på min halvkusin och gosade med hon.
När vi kom hem åt jag middag, sen så kom farfar och farmor hitt.
Då fikade vi och såg på hockey!
SVERIGE VANN!!!!!
Dom åkte hem med 23.00
Just nu gör jag inte så mycket, ska snart sova.
Imorgon är det söndag och då vet jag inte vad jag ska hitta på.
Ska allafall städa mitt rum.
Men ni får ha de så bra!
// EMMY!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej förlåt att jag inte bloggar men jag har typ inye tid nu när skolan har börjat och allt men jag vill bara säga att jag har börjat på basket och att åttan är helt okej faktisk! Den här helgen har jag sovit hos en kompis som heter Hannah och vi ha...

Hejhej, nu har inte vi bloggat på ett tag för Madde orkar inte blogga.. Så jag tror att vi kommer ta bort bloggen, men ni som läser min andra blogg kan fortsätta läsa den! Jag vet inte vad jag ska säga, jag har fyllt år för nån vecka sen. Fick ...

Hejhej, nu var det verkligen längesen sen jag bloggade här. Men aja jag har varit borta i sommar, i fjälls och Gävle. Va i fjälls i 5 dagar typ va jobbigt för det va så mycket mygg. Och jag hatar verkligen mygg!  Sen efter det så va jag hemma i...

Hej hej vill bara slänga in ett inlägg eftersom att det var ett jävligt bra tag sen jag blogga. Men just nu så väntar jag på att min kompis ska ringa och sen så ska jag bara fråga er en sak...är det bara jag som verkligen ÄLSKAR vädret? Seriöst det ä...

Godnatt babes nu har jag nyss duschat och ska gå och smörja in mig och sen läsa lite och sen sova!...

Presentation

Vi är 2 tjejer, som är bästisar.
Vi kommer blogga om våran vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder.

                 


Ovido - Quiz & Flashcards